militaire begrafenis

  • Peter

    :D:D:D:D Een echt lolbroek!! Daar hou ik van

  • harriet

    hoi allemaal, hoewel een zeer interessante en vermakelijke discussie heb ik het er nu eigenlijk wel een beetje mee gehad. willen jullie er mee stoppen! thanks.

  • Fred

    Blijkbaar was de animo om deze discussie verder te voeren al lang verdwenen; laatste bericht was van 15-06. Maar nu jij weer begint…..:)

  • Roy Ramdjan

    Geachte heer zoek al jaren een mars muziek, maar die vind ik maar niet,

    hij is ook gespeeld tijdens de begrafenis van wijlen Zijne KH Prins Bernhard.

    Ik kom uir t Suriname in de koloniale tijd werdt het vaak gespeeld door, de militaire kapel.

    Graag de naam van de componist, en de titel.

    vriendelijk bedankt,

    Roy Ramdjan

  • sian

    Bijzondere discussie !

    Prikbord-discussie, die zelfs 9 jaar later zomaar boven de Internet-vaarwateren komt bovendrijven.

    Hadden jullie niet gedacht toen jullie indertijd jullie commentaar opschreven, denk ik…

    Ben het eens met bijna alle gelederen. Zowel met Ellen, die het opneemt voor de dysleksieke (is dit juist of ‘vals’ geschreven ?) Actie, als wel met Rudie Hagemans ofwel Eidur (S)Namegah, die zich verontschuldigd op alle fronten, (en zijn naam wel heel plastisch in de geschiedenis laat opnemen in de kastanje of -Lindenlaan) maar behoorlijk aangevallen wordt door zijn ‘niet beterwetend’ neefje !

    Leven jullie allemaal nog ?

    De ‘freule’ was al 85 toen ze over haar wandelstok struikelde !

    Zal dus inmiddels 94 zijn ?

    Woon al 40 jaar in Frankrijk en lees zomaar iets in het Nederlands, midden in de nacht.

    Hoe ik hier terecht kom is mij een raadsel.

    Mijn taalgebruik zal zeer ouderwets zijn, maar ik hou van de Nederlandse taal, en heel veel van klassieke muziek, speel zelfs een beetje Bach op de piano ( leer hier dat hij ook dyslectisch was) (grappig, ben zelf ook wiskundig aangelegd, maakte vele architectonische plannen en organiseer klassieke concerten in eigen huis, toeval of wetenschappelijk vastgesteld, dat taal, muziek en wiskunde samengaat ? (;-)))

    Is dit een site waar over klassieke muziek gesproken wordt ?

    hoop nog iets te horen van één van jullie…

    sian

  • sian

    fout : samengaan !