luisterclub

  • Rene

    Zijn er mensen die het leuk zouden vinden om een luisterclub op te starten?

    Doel: naar muziekstukken luisteren, eventueel lezen en deze bespreken, in context zetten, analyseren…

    Voor liefhebbers, zonder enige pretentie, alleen om het muzikale plezier te vergroten.

  • pugg

    Doe ik al jaren met een clubje vrienden / kennissen , ieder op zijn beurt een keuze.

    Alleen het idee met wild vreemde mensen…..ben je op een forum beter af denk ik.

  • sopraan

    Lijkt me leuk, ben nieuwschierig naar de regio.

  • renhir

    De regio is Zuid-Holland, ergens tussen Utrecht, Den Haag en R'dam (ik woon in Gouda).

    R

  • Arthur

    Beste Rene,

    Ben al lang naar zoiets op zoek, maar vind alleen iets in Burgum, Friesland. Ik woon zelf in Utrecht en hou me aanbevolen. Het lijkt me een goede manier om met mij onbekende muziek in aanraking te komen.

    groet,

    Arthur

  • Sandra

    Hoi Rene,

    lijkt mij wel een leuk plan. Ben ook benieuwd naar de Regio.

    Zelf zit ik in Gelderland (De Betuwe) maar een stukje rijden is voor mij geen probleem.

    Groetjes,

    Sandra

  • THM van der Lubbe

    Wil graag een luisterclub oprichten, woon zelf in Scheemda en heb de ruimte daarvoor, liefhebber uit deze regio kunnen contact met mij opnemen. Ik ben een liefhebber van alle soorten muziek, klassiek vormt de hoofdmoot.

  • THM van der Lubbe

    Om het bericht volledig te maken, mijn mailadres is: thmvdl@live.nl

  • Irene

    Anonymous

    Zijn er mensen die het leuk zouden vinden om een luisterclub op te starten?

    Doel: naar muziekstukken luisteren, eventueel lezen en deze bespreken, in context zetten, analyseren…

    Voor liefhebbers, zonder enige pretentie, alleen om het muzikale plezier te vergroten.

    Ik reageer op een erg oud bericht. Maar ik ben benieuwd of er een klassieke muziek luisterclub actief is in de regio Zuid-Holland. 

    Ik woon zelf in Rotterdam en zou het erg leuk vinden om me bij een luisterclub aan te sluiten.

  • Rinaldo

    Reageer op een vorige mail van irene avatar

    Late reactie helaas.

    Ik ben wel geinterresseerd in een luisterclub over en met klassiek muziek.

    Woon in rotterdam en ben benieuwd naar jullie reacties.