Sopraan zoekt klassiek pianist

  • Madicken de Vries

    Klassiek pianist gezocht die het leuk lijkt om:

    - Meerdere optredens te doen met een sopraan (denk aan o.a. een kunstroute, galerie, kerk, etc.).

    - Een gevarieerd klassiek programma neer te zetten (denk aan Verdi, Mozart, Monteverdi en alles wat leuk is).

    - Het ook leuk vindt om andere lichte muziek te spelen.

    - Het programma op een vlotte spontane hedendaagse manier wilt brengen.

    - Genieten van het samen muziek maken! En elkaar aanvoelen.

    - Professionele instelling.

    - Bereid om gratis en/of betaald op te treden (verschilt per optreden).

    Andere instrumenten ook welkom!

    Denk aan violist, cellist, etc..

    Mijn doel:

    Genieten van het muziek maken en klassieke muziek voor jong en oud leuk en toegankelijk maken.

    Wil je mij zien en horen? Ga naar:

    www.wix.com/madicken/music

    Groetjes,

    Madicken de Vries (Noord-Holland)

    www.madickendevries.com

  • Arjen

    Dag Madicken,

    Je kunt 55 video's van mij vinden op youtube.

    Vooral het professionele spreekt mij aan.

    Voor de fun dus niet.

    Vr.Gr,

    Arjen

  • lebeli

    Hallo, ik krijg kippenvel als ik jou hoor zingen.

    Waarschijnlijk kan je met zo een stem wereldberoemd worden als je het juist aanpakt.

    Maar dan moeten we de stemmen in mekaar slaan.

    Want ik heb ook zo een mannelijke kippenvel stem.

    Ik wil op de engelse got talent drie nummers doen.

    Ik heb de professionele orkestbanden zonder tweede stem.

    De bedoeling is dat jij niet alleen tweede stem blijft in de verdere toekomst maar dat we ook tegelijk zingen op sommige stukken en dat enkel jij liederen zingt en ik mijn mond houd.

    De bedoeling is om proberen te winnen, we delen de 100000 pond door twee en dan ziet onze toekomst er bijzonder rooskleurig uit.

    Mijn stem is de stemmen van englebert humperdinck, elvis presley en tom jones door mekaar. Ze zeggen dat ze zo mooi is als die van elvis.

    Daarom wil ik van elk een nummer brengen.

    Het eerste how do i stop loving you tweede and i love you so derde love me tonight. Ik heb geen opnames van mijn stem maar wil het wel bij u komen bewijzen. Ik wil dat we veel bekender worden dan susan boyle. Ik heb mooie ideetjes over wereldconcerten maar voor ik die vertel moet ik ze nog laten patenteren zodat niemand ons de eerste 20 jaar kan nadoen. Ook als we niet winnen worden we opgepikt. Je stem is zo mooi. De hele wereld gaat er verliefd op worden.