pianobegeleiding aangeboden

  • Jan Pieter Baan

    Hierbij bied ik me als pianobegeleider aan voor gevorderde vocalisten en instrumentalisten in de regio Rotterdam. Ik heb een voorkeur voor repertoire uit Rococo en Romantiek en werk het liefst op projectbasis. Omdat ik het begeleiden als liefhebberij doe, breng ik, afgezien van eventuele reiskosten, geen kosten in rekening. Repeteren kan bij mij thuis of in de kerk van Geervliet, gelegen aan de Groene Kruisweg tussen Spijkenisse en Brielle. Je kunt bellen : 0181-661388 of mailen jpa-baan@planet.nl. Zie ook : http://www.resantiquae.nl

  • Gijs ten Berge

    Geachte heer Baan,

    Mijn dochter Mikkeline zal spleen bij het Florence Concours 2013 in Den Haag en omgeving, maar op de mogelijke tweede en derde speeldag (10 en 17 November) hebben we nog geen piano begeleiding gevonden, aangezien haar viool lerares zelf niet kan die dagen…

    Heeft u interesse om te begeleiden? Mikkeline speelt Seitz, Pupil's Concert n.1, 1e deel. Kent u het?

    Met vriendelijke groet,

    Gijs ten Berge

    06 11303986

  • Cilia de la Court

    Ik heb veel ervaring met pianobegeleiden, klassiek en jazz. Regio Oost Groningen. Heb oefenruimte in Bad Nieuweschans.