lp's gezocht

  • babette kleijn

    Zou ik platen kunnen overnemen? En wat gaat dat kosten? alvast bedankt Babette (rotterdam)

  • leon

    hallo

    ik heb een verzameling klassieke lp's uit de jaren 50,60 70 en80 als u intresse heeft kan ik u er foto's van mailen.

    groet leon

  • Stefan

    Beste Babette,

    ik neem aan dat je al voorzien bent. Zo niet heb ik nog een heleboel verzamel LP's liggen.

    Mvg

    Stefan

  • Nelleke Hendriks

    Beste Ferry Vierhout,

    Per toeval kwam ik je naam tegen via deze oproep en zou het aardig vinden om weer eens met je in contact te komen.

    Mijn levensgezel Joop vertelde dat hij je twee keer ontmoet heeft in Eindhoven toen hij in Nederland was. Of ik mij de plaat van Quadro Hotteterre nog kon heugen?

    Eerlijk gezegd moest ik eerst even op Internet luisteren voordat ik mij de muziek kon herinneren, maar nu weet ik weer dat jij ook een liefhebber van Barok was.

    Goh, nu ik er over na denk, dat moet toch ongeveer vijfendertig jaar geleden zijn geweest: onze voetstappen tussen de Krabbendans en de Herenkapper?

    Ben benieuwd hoe het met je gegaan is al die jaren, en misschien vind je het leuk om eens te reageren.

    Is het overigens nog gelukt met je zoektocht naar de vermiste grammofoonplaten?

    Hartelijke groet,

    Nelleke

  • Paul Rusman

    Beste Fery,

    Ik heb misschien wel enige van de door jou gezochte platen, en daarnaast platen die er erg op lijken (Leonhardt speelt Couperin etc.)

    Groet, Paul Rusman (Heemstede)

  • Tristan

    Ik heb 700 jazz Lp's te koop staan.

    Als u interresse heeft mail mij! Dan stuur ik u de lijst met artiesten.

    U kunt de gehele collectie voor weinig geld overnemen.

    Heeft het haast bel dan alleen na 4 uur: 06-27106901.

  • Tristan

    babette Kleijn Schreef:

    ——————————————————-

    > beste Erich,

    > en alle anderen in het bezit van lp's…

    > ik ben op zoek naar elp's ivm een kunst project.

    > ik heb veel platen nodig. kan ik ze overkopen?

    > (mocht je ze nog in huis hebben)

    > alvast bedankt,

    > babette kleijn

    >

    > ik woon in rotterdam

    Ik heb 700 jazz Lp's te koop staan.

    Als u interresse heeft mail mij! Dan stuur ik u de lijst met artiesten.

    U kunt de gehele collectie voor weinig geld overnemen.

    Heeft het haast bel dan alleen na 4 uur: 06-27106901.

  • Arie van Barneveld

    Beste Ferry,

    Zelf heb ik geen elpees ,maar een kennis van mij heeft er veel en wil ze allemaal wegdoen.

    Woont in het midden van het land.

    Als je nog belangstelling hebt, mail me dan, zodat we een en ander uit kunnen wisselen.

  • Michael abbink

    Lp van herman brood & his wild romance.

    U mag bieden. Mijn tel: 0646466915

  • thea verbeek

    Hola Ferry,

    ¡Todavía estás buscando a tus discos perdidos! ¡Pero si continuas así, vas a buscar a tu amor perdido el resto de tu vida!

    Un beso,

    Thea María Sofía