Koffie melodie !

  • Saphira

    Hallo , ik heb deze vraag al eerder op het Mp3 forum geplaatst, maar denk dat de

    vraag hier beter op zijn plek is .

    Mijn vraag is ,

    Ik ben op zoek naar een langzaam klassiek muziekstuk .

    Geen idee van wie of hoe het heet ( denk beethoven , maar kan er flink naast zitten )

    Het muziek stukje is wel eens te horen geweest bij een koffie reclame .

    Je hoort het muziek stuk ook wel eens op tv , terwijl er koffie wordt ingeschonken.

    het muziek instrument die je als eerst hoort , is een vibrafoon of marimba .

    meschien iemand een iemand hier , die weet de naam van dit muziek stuk ?

  • fred

    Weet je misschien ook wélke koffie-reclame?

    Kijk anders hier eens, misschien zit-ie er bij;

    http://www.ster.nl/ster?nav=mfunLsHCjENpCwCxC&srchprod=Koffie&stRes=0

  • Saphira

    Hoi Fred !

    Bedankt voor je reactie , maar op die site van de ster , staat het muziek stuk er niet bij .

    Volgens mij was het te horen bij moccona koffie reclame , helemaal zeker ben ik er niet van .

    Hoeveel Koffie reclames zullen er eigenlijk zijn , met een klassiek muziek stuk .

    je zou zeggen , moet niet moeilijk zijn …….

  • Postîljohn

    Als het niet moeilijk was, had je 't zelf al gevonden, toch? ;-)

    Groetjes,

    John

  • Eveline

    Voor Moccona wordt eigenlijk altijd een tune gebruikt die voor Moccana is geschreven. Dit is dus geen bestaande ‘klassieke’ muziek, zeker niet van Beethoven. Het is wel een melodie die ze al jaaaaaren gebruiken en elke keer in een nieuw jasje wordt gestoken.

  • henry

    Muziekje is van Richard Clayderman ‘ Ballade pour Adeline’

  • rob

    Nescafe had ook een mooie tune, daar is zelfs een LP van geweest met variaties.De oorspronkelijke was met een panfluit.

    rob

  • Saphira

    Hoi Hoii

    Wilde toch nog ff laten weten dat ik het Koffie melodietjuu heb gevonden .

    Titel : Sleepy shores van Fausto Papetti

  • andre.antonides

    Een beetje late reactie, maar volgens mij is het nummer dat wordt gezocht : “sleepy shores” van de componist “Johnny Pearson”.

    Als je het nummer hoort ruik je gewoon de koffie.

    Ik heb het nummer als MP3 beschikbaar.

    Stuur maar een E-mailtje.