Het uur van de wolf; Maria Joao Pires

  • Marianne

    Hallo allemaal,

    Wie kan mij helpen aan een opname van het programma “De weg naar huis”dat de NPS afgelopen week uitzondt? Het gaat over Maria Joao Pires en haar muziekcentrum Belgais in Portugal.

    Ik zou het erg graag op dvd ontvangen, maar als het echt niet anders kan is video natuurlijk ook goed.

    Vergoeding in overleg.

    groeten en alvast bedankt van Marianne

  • B@rt

    Dat was inderdaad een hele mooie aflevering.

    Kijkt u even bij: www.omroep.nl/nps/uurvandewolf

    Daar kunt u videobanden van afleveringen bestellen.

    Gevonden via Google: uur van de wolf

    Succes.

  • Marianne

    Hallo Bart,

    Dank je voor je reactie.Helaas is deze band niet via de NPS te bestellen, er zitten auteursrechten op. Ik blijf verder zoeken.

    groetjes Marianne

  • B@rt

    Dat is jammer zeg…..

    Probeer eens bij “uitzending gemist?” U kunt het dan in ieder geval downloaden op uw computer.

    Of schrijf de NPS en vraag wanneer men u een herhaling kunt verwachten op tv.

    Succes.

  • Marianne

    Hallo Bart,

    Die site van “uitzending gemist ” kende ik nog niet, dat is zeker handig! Maar niet voor deze situatie want ik heb de uitzending al gezien maar wil hem erg graag op band. ( en aan iemand cadeau doen).

    Bij de NPS weten ze nog niet zeker of en wanneer er een herhaling komt dus daar heb ik voorlopig ook niets aan. Er zijn nog meer mensen die deze opname graag willen hebben dus er is al een groepje mensen die zoekt.

    Bedankt voor het meedenken.

    groetjes Marianne

  • B@rt

    Geen dank, succes verder.

    Groetjes Bart.

  • René

    Marianne,

    ik heb de uitzending opgenomen op video omdat ik die avond niet thuis was, maar het toch graag wilde zien, hetzelfde geldt voor het 2e piano-concert van Chopin diezelfde avond. Ik kan de videoband op DVD-overzetten met de computer en deze naar je opsturen.

    Met vriendelijke groet,

    René

  • Marianne

    hallo René, dank je voor je berichtje! I Maar het is niet meer nodig, ik krijg het al van iemand toegestuurd.. Mocht dat onverhoopt nog helemaal mislopen dan neem ik alsnog kontakt me je op.

    Vast veel dank voor de moeite en groeten van Marianne

  • René

    Akkoord Marianne, in ieder geval graag gedaan.

    Veel plezier ermee en mocht het toch niet lukken, laat het me dan maar weten. Ik zal de videoband bewaren.

    Groet,

    René.

  • Stephan van Haasteren

    Heeft iemand hier nog een opname van?