Ik speel dwarsfluit (c-niveau) en zou het leuk vinden om samen te spelen met een andere fluitist (duetten) of een pianist of organist. Wie, o, wie heeft daar zin in? Ik woon in Den Haag.
Wat mij aan een leuke begeleiding heeft geholpen is een advertentie in een muziekwinkel, of op de muziekafdeling van de bibliotheek. Inderdaad, samen muziek maken is erg leuk en je leert er nog veel van ook. Ik speel zelf fluit met nog iemand anders op fluit en viool (niet allebei tegelijk natuurlijk) en piano. Er is best leuke muziek voor te koop. Succes ermee!
Eveline schreef:
>
> Ik ben sopraan en zoek ook een pianist, maar ik wil nog graag
> eens een stuk van Schubert doen met pianist en fluit (of
> klarinet, of viool). Ik heb ook nog een mooi suk voor sopraan
> en fluit in de kast van Roussel, maar het is wel tamelijk
> moeilijk.
>
> Eveline.
> (Delft)
Hallo Eveline,
Ooit heb ik jouw naam doorgegeven aan een vriendin van mij in Nrd Brabant; helaas is ze jouw gegevens kwijt. Zij is pianiste, heeft haar opleiding gehad aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag en zij is op zoek naar goede amateurmusici en/of gepensioneerde beroepsmusici om een trio/kwartet/kwintet mee te vormen. Het liefst in een straal van 20 km om Oosterhout. Misschien is het toch de moeite waard om contact te zoeken. Zelf heeft ze geen computer, dus het contact zal via mij moeten gaan.
Hetty
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?