webber hoort op de musical discussie

• Mr Midi

De titl zegt het al.Op de klassieke discussie pagina hoort webber niet thuis.

Oudbollige troep in een gelikt sausje.

Flauwe muziek zonder diepgang.

Circustheatermuziek.

Niveau goede tijden slechte tijden.(niet slecht hoor wie ben ik om daarover te oordelen maar niet het niveau van de werkelijken groten)

Ik heb gezegd

• BertJan

Beste Mr Midi, je hebt ongetwijfeld gelijk over die Webber,maar waarom moet je zo vaak zeggen wat je er van vindt. De halve bladzijde van deze discussie pagina staat nu al vol met gezeik over die musicalpipo.Schrijf eens wat leuks op deze pagina,want dat doet al helemaal niemand. Groeten Bert-Jan

• Eveline

Ik sluit me helemaal bij de vorige spreken aan. Als Mr Midi zonodig iedereen wil afzijken, doe dan even op je privé e-mail adres!

• Mr Midi

Beste Evelien

Ik zijk niemand af alleen webbertje.Toen ik daar wat over zei was er iemand die zei dat ik lulde.

Wie wordt er nou afgezeken.

Maar ach klassieke muziek is een serieuse aangelegenheid voor de meesten.

Beetje last van lange tenen meid?

Kan beter het klassieke langetenen prikbord genoemd worden. :o)

Breng je wat leven in de brouwerij is het ook niet goed.

Komzelf eens met flitsende onderwerpen als je het zo goed weet.

Ik wacht met smart.

Heb een voorstel geef eens een harmonische analyse van Bach BWV1080/1.

Dan praten we verder.

Ik hoop niet dat je boos bent.Beetje gevoel voor humor hoor!!

• Frank

Volgens mij is een discussiepagina een plaats waar je je eigen mening mag geven, of anderen het daar nou mee eens zijn of niet. Ik heb van Mr Midi nog geen smakeloze of beledigende meningen gezien, dus blijf vooral doorgaan. Tenminste iemand die hier de zaak een beetje van oprakelt af en toe.

En trouwens, volgens mij is het “afzeiken” en niet “afzijken”, of ben ik nu iemand aan het afz**ken???

Sterkte en succes!!!

Frank.