Klassieke Lp's

  • Victor

    Ik ben verzamelaar van oude stereo Lp's van Decca His Masters Voice Columbia.

    Heeft u deze in u colectie en wil ze verkopen dan geef ik er een goede prijs voor.

    Ik neem ook geheele colecties over mist er een X aantal voor mijn colectie tussen zitten

  • Kees

    Hallo Victor,

    Als je ons je mailadres stuurt kan ik je een overzicht sturen van de klassieke LP's die wij niet meer draaien en daarom wel van de hand willen doen. Ze zijn heel zorgvuldig behandeld.

    Tot mails,

    Kees

  • Victor

    Hallo Kees.

    Mijn email addres staat er bij.

    Het is gewoon nuts@xs4all.nl.

  • mimi

    beste Victor

    Je oproep staat er al heel lang en misschien ben je allang niet meer op zoek naar LP's. Mocht dat nog wel zo zijn, ik heb aardig wat klassieke LP's van de door jou gezochte merken, waar ik een goede plek voor zoek.

    Ik hoor het wel, Mimi

  • F. Rauwerda

    Hallo

    Het betreft 163 albums met 275 LP's van de volgende labels:

    EMI, Paragon, Philips, RCA, Deutsche Grammophon, CBS Master works, Olympic records, WSP, Everest, RCA red seal, Columbia Odyssey, Decca, The longines Symphonette Recording Society, Melodia, Eurodisc, Ariola, Basf, Trent, Tournabout, Karussell, Muza Polskie nagrania, Verr Ton, Telefunken, K-Tel, Polydor, Erato, europa, eliodor, Dacapo, Columbia, Emidisc, Europa, Saphir, Maritim, Turnabout, Artyphon, Variety, constanza Europa

    Digital recording, Artone, Fontana

    Van de componisten:

    Vincenzo Bellini, Guiseppe Verdi, Verdi, Georges Bizet, Mozart, Beethoven, Bach, Donizetti, Gounoud, Tschaikowsky, Gaetono Donizetti, Mendelsohn, Pagliacci, Haydn, Mozart, Brahms, wagner, Liszt, Strauss, Berlioz, Rossini, Jacques offenbach, Otto Nicolai, Prokof iev, Meneghini, Puccini, Bellini, Puccini, Umberto Giordano, Schubert, Bach, Händel, Friedrich Smetana, Carl maria von Weber, Franz van Suppé, Georges Bizet

    Paganini, Rachmaninov, Ravel, sibelius, Franz liszt, Chopin, Berlioz etc…

    Er is een gedetailleerd overzich beschikbaar met overige informatie.

    Indien u geinteresseerd bent kunt u een mail sturen waarna ik u de excel file zal toesturen

  • K.H. Frederiks

    Ik heb een groot aantal klassieke lp's en albums. Ook enkele bijzondere uit de jaren 60 en 70

    Allerlei componisten.

    Ik hoor graag van u

  • bernadette Boone

    Hallo, ik heb zo'n 120 klassieke lp's en zo'n 20 boxen met voornamelijk opera muziek.

    Is er iemand die graag zou willen kopen voor een zachte prijs? Ik heb altijd zelf opera gezongen en veel verzameld, vandaar deze mooie collectie!