La Comparsa van Semprini

  • frens

    Ik heb op dit prikbord naar La Comparsa van Semprini gezocht en merkte dat er meer mensen die plaat zochten. Ik zou graag weten of iemand die plaat heeft gevonden, ik heb geen afspeelapparatuur voor lp's meer maar zou het graag op cd hebben(gebrand). Kan iemand mij daar aan helpen? Alvast bedankt.

  • rinus vlaming

    Beste zoeker naar opname La Comparsa van Semprini.

    Via kringloopwinkel heb ik diverse exemplaren van dit nummer op 78 toeren langs zien komen. Helaas waren allen grijsgedraaid. De beste opname heb ik gedigitaliseerd en ‘schoongemaakt’.

    Wie belangstelling heeft kan hem bij mij als mp3 aanvragen.

    Rinus

  • Sije Wiersma

    Wie kan mij vertellen waar ik deze plaat of CD kan kopen?

  • Hans

    Beste Rinus,

    Ik ben zeer geinteresseerd in de een wav of mp3(320) bestand van deze plaat.

    Graag betaak ik alle eventuele kosten.

    Groet,

    Hans

    hans_106@hotmail.com

  • Marcia

    Beste Rinus,

    Mijn moeder is al erg lang op zoek naar dit nummer,

    zou je mij dit toe kunnen zenden?

    Ik hoor graag van je ,

    MVG Marcia

  • pieter schiedam

    ja mijn buurman gerard roodenburg heeft hem gekocht op een rommelmarkt , 2euro , de orginele 78 toeren

  • rolf den Otter

    Het nummer is heruitgebracht op deze cd:

    http://www.avro.nl/avro/leden/lid_worden/overzicht/toppers_van_toen_tracklist.aspx

    Succes!

    Rolf den Otter

    https://twitter.com/otterhouse

  • sonja

    Heb deze CD besteld bij de AVRO, maar wat een miskleun. Althans: het exemplaar dat ik heb ontvangen.

    Speciaal besteld voor La Comparsa. Dit nummer duurt 3.15 min. Op de CD 2.58 min. De eerste 18 seconden staan er NIET op! Toch wel essentieel voor dit nummer. Jammer jammer.

  • theo

    hallo,

    net tegen 19.50 uur, 11jan2010, een 78 toeren LP versie gevonden.

    opgehaald en in mp3 gegoten.

    een boel gekraak

    3,08 minuut

    groeten

  • Jan Visser

    Ik heb in mijn bezit een 45 toeren EP van Semprini met vier nummers o.a. La Comparsa in prima staat!