Muziek van de Uniekaas reclame

  • Layla

    Hallo lezers,

    Weet iemand welke muziek ten gehore wordt gebracht in de meest recente Uniekaas tv-reclame? (waarin ondermeer een kaasverkoper in zijn winkeltje te zien is.) Volgens mij is het een of ander Italiaans intermezzo, maar de exacte titel en de componist weet ik niet.

    Alvast bedankt,

    Layla

  • Math

    Beste Layla,

    Ik kijk zelden of nooit televisie, laat staan naar televisie reclame. Wat ik wel constteer op dit prikbord is dat televisiereclame een goede reclame is voor de klassieke muziek. Steeds vaker wordt voor een reclame een klassieke melodie ten tonele gevoerd in plaats van iets moderns.

    Het spreekt mensen dus op een bepaalde manier meer aan, want anders wordt dat immers niet gedaan. Ook de oproepen over dit soort muziek zijn dan weer te lezen o.a. op dit prikbord.

    Wat je zou kunnen doen is de site op Internet opzoeken van Uniekaas. Daarin staat dan meestal wel een informatienummer van het bedrijf. Op de PR afdeling kunnen ze jou alle in lichtingen geven aangaande dit stukje muziek.

    Succes

    Math

  • Layla

    Math,

    Dank voor je reactie, echter… de door jouw genoemde weg heb ik reeds bewandeld. Op Uniekaas site (under construction) heb ik gekeken, en gebeld heb ik ze ook. Na diverse vruchteloze pogingen tot telefonisch contact met de muziekkenner aldaar heb ik het opgegeven. Ook via de STER-site, waar je via de mail navraag kon doen naar je favoriete reclame muziek, geen antwoord gekregen. Ik heb hier zo'n drie weken op gewacht: nada!

    Vandaar dus hier de oproep.

    Groet,

    Layla

  • dd

    hoi layla,ook ik had een email gestuurd naar de ster maar helaas ook ik moet nog antwoord krijgen na maanden….en ik ben ook zoooolang op zoek naar een stuk wat onder een spotje zit.

  • Math

    Beste Layla en dd (wie dat ook moge zijn)

    Je kunt het eens proberen bij de nieuwe website www.vilatuti.nl

    Je kunt het daar de webmaster (lees: redactie) voorleggen. Deze mensen hebben wat meer contacten. Hier op dit forum zitten gewoon te weinig mensen. Ik moet zeggen als je je daar aanmeldt krijg je als je iets vraagt ook gericht antwoord of van de forum leden of via direct mail van de redactie. Echt een aanrader!

    Math Nelissen

  • Math

    Sorry er is een foutje in mijn berichtje geslopen moet zijn www.villatutti.nl

    Groeten

    Math